آموزش حل ارور 0xc00007b


ارور 0xc000007b یکی از رایج ترین ارورهای ویندوز دراجرای برنامه ها و بازی ها ست که اکثر کابرارن با اون سر وکله میزنند و از حل اون عاجزند و ناچار به تعویض ویندوز میشوند ما در این پست قصد داریم تا با معرفی برخی از فایل به حل این ارور بپردازیم برای آموزش به ادامه مطلب مراجعه کنید


روش اول :

در مواجهه با این خطا نخستین کاری که برای رفع آن می توان انجام داد این است که کامپیوتر خود را یکبار Restart (خاموش-روشن) کنید. گاهی اوقات اختلال در سیستم عامل باعث بروز این مشکل می شود.

روش دوم :

در اغلب موارد اختلال در برنامه .NET framework سبب بروز این مشکل می شود. شما می توانید آخرین نسخه از برنامه .NET framework را از اینجا دانلود کرده و روی سیستم خود نصب کنید. پس از نصب برنامه یکبار کامپیوتر خود را ریستارت کرده و برنامه مورد نظر را دوباره اجرا کنید.

روش سوم :

در هنگام بروز این خطا سعی کنید با راست کلیک بر روی میانبر برنامه و انتخاب گزینه Run as administrator آن را در حالت مدیر اجرا کنید.

روش چهارم :

در صورتی که فکر می کنید اشکال از خود برنامه است کافیست یکبار برنامه را پاک کرده و دوباره نصب کنید. این نکته بسیار موثر است زیرا اگر فایل های نصب شده دارای نقص باشد با این روش اصلاح خواهد شد و برنامه اجرا می شود.

روش پنجم :

با بروزرسانی ابزار DirectX بسیاری از خطای موجود در این زمینه رفع خواهند شد. برای دانلود و نصب آخرین نسخه موجود از برنامه Direct X به این لینک مراجعه نمایید.

روش ششم :

سیستم عامل خود را بروزرسانی کنید. در اغلب موارد ویندوز به صورت خودکار بروزرسانی می شود. اما در صورتی که این گزینه را غیر فعال کرده اید از بخش تنظیمات و Update & Security سیستم عامل خود را بروز کنید.